25 år

Då var det min tur att fylla, ja ni vet, 30-5 år.
Det känns inget vidare, trots att jag i huvet vart 25 i nästan ett år.
Igår var jag på Platens med Sofia o hennes gäng, klockan 12 spelade de hemma hos Linus Stevie Wonders Happy Birthday för mig.
Livat vill jag lova.
Sen bjöds jag på en rejäl drink av Sofia och Martin.
Så början på dagen var ju riktigt bra.
I morse när jag vaknade var det värre.
Hade en av mina topp tre värsta mensvärkar någonsin.
Spydde av smärta.
Mamma kom och hämtade mig vid två, då det bar av till Slaka.
Sofia, Martin och Ampi deltog vid smörgåstårtsätandet.
Jag fick lotter (vann 50 kr), ett schlagerfrågespel, en kavel, en bakpensel, ett förkläde och en TV.
TV:n kommer installeras imorgon på dagen innan det åter blir Slaka och julfirande.

Detta skrevs igår, men som vanligt blev det nåt vajsing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0