Jag grät inte...

men tårarna var nära då barnen idag överlämnade en hel bunt med fina teckningar.
En rolig avslutning var det också, med en trollkarl som hemlig gäst.
Imponerande att vissa är så fingerfärdiga.

Nu är det jullov, ska inhandla julklapparna ikväll på Tomtenatta.
Kanske även lägga ett kik på Lotta Engberg.
Linköping är en sån het stad såhär i juletid, vad som helst kan hända :)

Har inte riktigt kommit på vad jag ska handla till alla i julklapp.
Eftersom mina föräldrar inte vet att den här bloggen existerar kan jag ju avslöja att pappa troligen bland annat får en bok innehållande alla Gerts Fredagsfräckisar.
Mamma har tjatat om att familjen saknar sällskapsspel, så nåt sånt blir det nog till henne.

Ringde mormor och morfar igår för att checka av deras önskelistor.
När man är 86 resp 92 år så önskar man sig tydligen inte så mycket.
Mormor fick till slut fram att hon ville ha en blå tröja, occh morfar slog på stort.
NÄSDUKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0