Julhelgen

Så, då var julen i princip över.
Julafton spenderades i Slaka med familjen.
På kvällen gick vi över till grannarna, där det bjöds på dessert o godis.
Halv tolv skjutsade Sofia hem mig.
Kollade lite på nya TV:n, somnade sen belåten.

Juldagen startade med en tripp till Slaka där julmat inglufsades.
Därefter ut till Maxi och Tornby för att inhandla det sista inför kvällens party.
Åkte därefter hem och storstädade och fixade lite med maten.
Klockan sju kom gästerna, (Sofia och Linn kom innan och hjälpte till).
Fick fina presenter av mina goda vänner.
Festen var oxå mycket lyckad.
Vid halv ett kastade vi in handduken, iaf här.
Gick ner till stan och hamnade till slut på BK/Harrys.
Rolig kväll!
Dock lite väl småyrsligt den sista stunden då jag bland annat skulle hem.

Annandagen gick i vilans tecken.
Kanske inte helt oväntat. :)

Dagarna innan nyår ska jag spendera tillsammans med mitt exjobb.
Ska skickas in den 2 januari och det krävs lite finslipningar samt lite mer litteratur.
Får bli bibblan imorgon, känns sådär, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0