Skithelg

Den här helgen har inte varit så bra.
Har hysterisk cancerångest pga knölen på mitt ben.
Har nu även läkarångest eftersom jag börjar inse att besök dit vore det bästa.
Skulle exjobba i helgen, inte gjort ett skit.
Behöver iofs inte vara klar förrän den 2 januari, trodde det var den 20 dec.
Hade varit skönt att vara helt klar innan jul.
Nu är jag bara nästan klar.
Kan någon snälla ge mig en bra bok som tar upp problemet med kulturkrockar i skolan?
Mycket konstiga tankar har snurrat i huvudet. (jag e inte självmordsbenägen ifall det låter så)
Är det nån sorts julångest?
Har iaf ätit mat, hyfsat nyttigt.
Imorgon är det en ny vecka, skönt!


Och snälla, ge mig lite snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0