Västerås igen

Var i Västerås på ett åtebesök i helgen.
Om det var roligt förra gången vet jag inte hur jag ska beskriva denna fest.
Janet och Robert hade iaf inflyttningsfest.
Nu bor de mitt i smeten, krypavstånd till Blue Moon.
Förfesten var bland det roligaste jag varit på.
Jeanettes kompisar som jag inte träffat innan var asroliga.
Vi i Slakagänget var oxå asroliga.
Janet och Robert var....gissa, jo asroliga.
Skrattade så jag grät emellanåt.

Idag har det dock inte skrattats lika mycket, sliten som ett as.
Det var det ändå värt. :)

Kommentarer
Postat av: ampi

Det var en helt galen lördagskväll! Vi bör göra ett återbesök efter jul/nyår!

2007-12-10 @ 22:28:50
URL: http://ampi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0