Dop i drömmen

Hade en väldigt underlig dröm inatt.
Var på ett dop för mitt eget barn.
Jag kände mig väldigt malplacerad då alla drog igång värsta körsången.
Visste att jag hade fått en pojke, men sen var det en flicka prästen höll i.
Då hade alla hållit hemligt för mig att det var tvillingar jag hade fått.
Så i slutet av ceremonien kom någon ut med en unge till, ur något hemligt rum.
Ungarna var rödhåriga och ganska fula.
Tråkigt!
Tänker inte avslöja vem pappan var, med risk för att han då får lite storhetsvansinne, trots att det bara var en dröm.

Kommentarer
Postat av: kyrksyster

Om man drömmer om sina barn(oavsett om dom finns eller ej)handlar det ofta om de egna behoven. Barnet symboliserar det man behöver...

2007-04-20 @ 20:40:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13059
Postat av: Karrow

Intressant! Då ska jag bara ta reda på vad jag behöver då. :)

2007-04-20 @ 23:02:16
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0