Gardinerna på plats

Efter mycket strul med gardinstången är nu gardinerna uppe.
Åkte ut vid tre med Malin till IKEA.
Lämnade in den gamla stången men glömde att ta en ny.
Fick gå tillbaka efter att ha hämtat ett matbord på lagret.
Då glömmer jag gardinstången i kassan så kassörskan fick komma och lämna den till mig vid korvkiosken.
Var mer inresserad av korvarna, så jävla hungrig.
Var även ute på Maxi och köpte tårtingredienserna.
Fixade oxå bits till min mejsel så att jag kunde skruva in de konstiga skruvarna.
Sen kollade Malin och jag på LHC då de krossade MoDo.

image18

Så här blev det. Gardinerna är lite mer gulaktiga än vad som syns på bilden.


Ser på bilden att ena håller på att ramla ner, oops.
Har inte satt upp ändknopparna heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0