Lite självdisciplin ändå

Här kommer fortsättningen på den spännande följetången om min beslutsamhet.
Har inte tagit någon powernap idag, som jag lovade.
Använde istället eftermiddagen till att förbereda en liten bjudning.
Gästerna blev Sofia och Martin.
Jag bjöd på en mycket exotisk gryta och en Eldorado rulltårta.
Detta fick rinna ner tillsammans med en fin lättdryck, årgång -07.
Skit samma, det viktiga är att jag höll mig vaken.
Tog dock ingen promenad, får spara den till imorgon helt enkelt.

image39
Här sitter de och jäser i sin paltkoma.
Muntrare gäster är svåra att hitta.


Kommentarer
Postat av: ampi

Haha, muntergökeN

2007-04-25 @ 12:50:21
Postat av: Anonym

oj, råkade visst trycka på enter :D Tänkte bara kommentera att jag fann det underhållande att Martin a.k.a. muntergöken lagt beslag på tv-dosan och har mobilen redo. Detaljerna är alltid roligast! Eller så är det väl min humor som har gått ut i datum nu när jag blitt gammal!

2007-04-25 @ 12:53:19
Postat av: Karrow

Jorå, han visar tydligt vem som är mannen i huset.

2007-04-25 @ 16:31:43
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0