Mot Slaka

Min föräldrar är i Tyskland så jag har blivit utsedd till kattvakt under dagen.
Hoppas det lilla monstret är på bra humör.
Hon brukar vara det när ingen är hemma, lite kelsugen då.
Annars så står man inte högt i rang, enbart pappa som hon vill gosa med.

Ska göra ett försök att vara lite nyttig och jobba med exarbetet oxå.
Håller även tummarna för att en viss diskett går att öppna på datorn där.
Mycket som ska hända med andra ord.
Tar nog en sväng förbi Netto och inhandlar en godispåse innan bussen går.
Det är jag värd, med tanke på min arbetsrika dag.
Hoppas den blir det bara, så den inte bara blir godisrik.
Återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Crazypill

jaha så Ruthie är indian?? det är ju knappast mamma och pappa camden.. haha, som sagt jag älskar att hata Sjunde Himlen... =)

2007-04-21 @ 11:27:33
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0