Nyinflyttad

Sådär, då var man på plats i nya lyan då!
Ni är säkert nyfikna på hur det ser ut.
Kommer nog upp någon bild imorgon, lite stökigt än.
Men den som väntar på något gott...
Soffan är i alla fall ihopmonterad, nice.
Ska ut till IKEA och köpa gardiner någon gång under morgondagen.
Ev. även ett köksbord.
Får se vad som kan tas med på bussen. :)
Verkar vara ett lugnt hus, är dock lite orolig för cykeln som står utanför.
Är ju kanske inte det cykelvänligaste området med tanke på soc.gatan som ligger i närheten.
Nej, dags att plocka bort sakerna från sängen och sova lite.
Man blir trött av att flytta.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser fram emot inflyttningsfesten! ska bli grymt skoj!

2007-04-03 @ 16:05:12
Postat av: Awwo

Hmmm jag är lite avis måste jag erkänna ...:( Jag hade givetvis deltagit i festligheterna om jag varit hemma....Hoppas det blir en lyckad tillställning !!

2007-04-04 @ 09:59:55
Postat av: Karrow

jag får väl ha en tredje inflyttningsfest i sommar när du kommer hem. kanske kan inviga balkongen. :)

2007-04-04 @ 11:50:42
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0