Sköna Söndag!

Rubriken syftar då inte på tantprogrammet som sändes i svensk television för en herrans massa år sen.
Utan rubriken syftar på gårdagen (stavas det så?), då jag var oförskämt pigg.
Hade ju ändå haft en inflyttningsfest kvällen innan.
Vaknade och kände hur det riktigt sög tag i städnerverna, eller nåt.
Diskade och dammsög, sen en rejäl frulle.
Ampi och Sofia kom förbi med bröd och diverse pålägg.
Emma och jag tackade och tog emot.
Sen gick vi ut och la oss på min nya gräsmatta.
Jag och Ampi invigde de nya stolarna, helgklippet på Åhléns.
Finns det något vuxnare än att göra ett helgklipp?

image34
Sofia och Ampi tar igen sig efter deras kraftfulla frukostinhandel. Töntig bild för övrigt.


image35
Helgklippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0