Hemma igen

Då var årets partyhelg över.
Torsdag till Ludvika där Ludvika festen var i full gång.
Vi tog det dock nyktert iom att de andra inte hade semester dagen efter.
På fredagen blev det däremot rajraj.
Förfest hemma hos Anna och Magnus, sen Trädgården.
Tvingade med mig Henric dit medan de andra kollade på Björn Rosenström.
Lyckad kväll.
Lördag klockan 12 typ bar det av till Västerås.
Kom dit efter två, väntade in Sofia sen blev det en tur ner på stan.
Blev en kort sväng då affärerna stängde 16.00.
Hem och fixa, äta och förfesta.
Ner till stan igen, till Blue Moon Bar.
Där härjade vi loss med kraft!
Jag och Janet är en farlig kombination.
Mötte så mycket konstiga människor.
En tjej som jobbade som grisinsiminerare (heter det så?) och en transexuell man/kvinna.
Hon var precis ny som kvinna.
Janet kännde igen henne sen innan.
Idag har vi typ bara kollat på en Big Brother DVD, lagom på en söndag.
Nu är jag astrött, ska nog vila lite.
Imorgon kommer jag lägga upp de bästa bilderna från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0