Lasse B:s hybris

Idag var Lars Berghagen gäst på Skansen.
Och i vanlig ordning när Lasse gästar något underhållningsprogram på TV passar han på att visa några av sina små kulturella verk.
På Skansen kan jag väl godkänna detta, värre var det när han i Så ska det låta körde typ tre-fyra egna låtar.
Extra störigt blir detta när min systers kompis berättade om när hon sålde jordgubbar för några år sen.
Från ingenstans hörde hon hur någon visslade Stockholm i mitt hjärta.
När hon tittar upp ser hon Lasse.
"Nu blev du väl överaskad över att se mig här?"
Jordgubbsförsäljaren blev väl måttligt nöjd och överaskad.
Lasses fru satt i bilen medan Lars själv satt brevid försäljaren och diskuterade utbildningar och dylikt.

image114

Kommentarer
Postat av: Ingrid

så skulle aldrig Bosse Larsson göra.

2007-07-11 @ 17:38:56
Postat av: Karrow

nej, sannerligen inte

2007-07-14 @ 19:11:08
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0