Helgen

Här kommer en kort sammanfattning av min gågna helg.
I fredags var det öl på stan med Lollo, Nuckan, Fidde, Erik, Marie och Maries Robert.
Trevligt, satt på 55:ans uteservering.
I lördags bar det av till Slaka, närmare bestämt till Ampi och Clinks pool.
Solade i två timmar och blev en aning vidbränd.
Åkte hem till mina föräldrar där jag gjorde mig i ordning för att sen återvända till Ampi och Clink.
Där blev det grillning, proppmätt blev jag.
Efter det åkte vi in till stan, jag gick till Fidde där gänget var.
Tillsammans gick vi sen till BK/Harrys, kanske inte mitt förstahandsval, men ändå.
Sjukt varmt var det där, orkade till klockan två.
Avslutade kvällen med en kebab, sen bums i säng.
Idag har jag åter  varit i Slaka, men höll mig undan solen.
Åt upp resterna från mamma och pappas fest som de hade igår kväll.
Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0