Rutten fisk

Var hemma i Slaka för att äta lite middag.
Mina föräldrar har besök från Sthlm, så en fin lax skulle serveras.
Mums, tänkte vi alla.
Dock sprider sig en ganska unken doft i köket.
Jag blir anklagad, då jag skulle ha dagens värsta bakismage.
Efter att ha fått försvara mig i några minuter upptäcker vi den riktiga syndabocken.
LAXEN!
Helt genomrutten måste den ha varit.
Jag, Sofia och Jeanette får i uppdrag att åka ner till Lambohov och reklamera skiten.
Tanten i kassan doppar näsan i påsen, så att den kommer emot fisken.
"Jag känner faktiskt inget, det kan lukta lite när man precis öppnar förpackningen."
Diskussionen blev inte långvarig då övrig personal och kunder höll för näsan.
Fick pengarna tillbaka för båda förpackningarna, även om det bara var den ena som var dålig.

Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0