FINAL!!!

image13

Då var det klart, LHC i SM-final!
Som Stig skulle ha sagt; Det blev varg till middag för lejonen. :)
Ampi ringde förut, helt lyrisk och började prata gamla minnen.
- Kom du ihåg när vi gick på matcherna, när de spelade i div 1? Och nu är de i final, det är helt sjukt.
Samtalet blev inte så långt då Ampi inte tyckte att jag var lika imponerad.
Men det är jag, har bara lite ont i huvudet och i bihålorna.
Jag kommer ihåg den gamla goa tiden i Stångebrohallen.
Hur vår hemliga kontakt släppte in oss bakvägen, så att vi slapp betala.
Jag minns även alla härliga original som vi trängdes med på ståplatsläktaren.
Frillan, Hero och Kärringen för att bara nämna några.

Nu blir det svårt att stoppa LHC, guldet är nog väldigt nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0