Nu behövs inga frågetecken

Skrev igår rubriken Sjuk?, kan dock radera frågetecknet. Mår kass, sovit ca 2 timmar efter en natt fylld av värk och svett. Mysigt!

Gick upp 06.00 och sjukanmälde mig. Känndes sådär, inte så bra när vikarien är sjuk kanske. Har även fått lite uppmuntrande ord såhär på morgonkvisten. Mamma berättade att hon varit sjuk i en vecka. Det bådar ju gott inför flytten.

Sen var Ampi noga med att poängtera att man alltid mår bättre på morgonen. Hur ska jag i såna fall må ikväll? Och jag vet att det är underbaaaaaaaart väder ute. Har öppnat ett fönster faktiskt.

Nej, nu ska jag vänta lite på T-Rez som är så snäll och handlar åt mig. Tack!

Vilket gnälligt inlägg det blev. Ja, ja, efter regn kommer solsken.


Kommentarer
Postat av: Awwo

Krya på dig!

Låter inget vidare det där hörredu. Du får väl se det positiva i att vara sjuk innan, jag menar det vore ju försmädligt om du blev sjuk tex på fre....:(

Hoppas du blir bättre snart ;)

2007-03-27 @ 11:09:47
Postat av: Karrow

Tack Arw! Det var snällt att förgylla med en kommentar, roligare då. Inte så kul om bara jag skriver hela tiden.
Hepp!

2007-03-27 @ 11:15:45
URL: http://karrowbarrow.blogg.se
Postat av: Thres

Jag är så snäll.. Innerst inne!

2007-03-27 @ 19:14:07
Postat av: Karrow

Jo, T-Rez, du har ett gott hjärta du!

2007-03-27 @ 19:49:03
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0