Soffa!

image5
Glömde berätta att en ny soffa är inhandlad. Levereras i början på nästa vecka, till min nya adress.


För er som varit uppe hos Dampi på Ågatan kan jag berätta att det är en soffa i samma klass som hennes. Skillnaden är väl främst att jag har ett överdrag i manchester.


Blev lite dyrare än vad jag planerat, men jag fick ett presentkort värt 500 kr, plus gratis leverens. Alltid något!

Ber er alla att ägna en tanke åt Klippan som nu ska vidare till en ny ägare. Kanske inte rätt att säga R.I.P, men iaf ha ett fortsatt trevligt liv.


Du var skön att slappa i, men det är dags för mig att gå vidare. Behöver något att även kunna slumra i, du är lite för smal och hård.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Ska bli jättespännande att se det slutliga resultatet när soffan kommer på plats i din nya lägenhet! Lova att ta massvis med bilder så vi alla får njuta!

2007-03-26 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0