Biten i näsan

Var ute på stan en sväng igår efter schlagern.
Innan det var dags för hemfärd köpte jag en korv utanför Yngves.
Där stod några gatumusikanter och spelade.
Tror det var When the saints go marching in, önskade därefter Kalinka.
Det var mycket uppskattat av spelemännen.
Innan de skulle gå ville en av de äldre ge mig en kram.
Delvis på grund av mitt lite väl onyktra jag gick detta an.
Gissa vad gubben gör?!!!
Biter tag i min näsa!
Bita kanske man inte ska kalla det för då han typ bara hade en tand i munnen, men suga på näsan låter så perverst.
Tror dock att det var ett försök till en passionerad kyss, han hade nämligen försökt med Malin, men det missade jag då jag dansade till Kalinka.
Spelemannen såg väldigt ovårdad ut, så idag har jag haft lite hepatit ångest.
Tur att jag inte hade något sår på näsan.
Lägger väl detta inlägg under kategorien humor, inte för att jag tycker det är roligt, utan för att alla jag berättat det för skrattat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0