Helgen

I torsdags kväll kom Emma hit, skulle lägga fram exjobbet på fredagen.
Det gick bra, GRATTIS!
På fredag kväll spelade vi minigolf, jag sög.
Aldrig mer att jag förnedrar mig på det sättet.
Efter det drog vi till HG och tog en öl, hittade förvånansvärt några färskingar.
Lördag förmiddag begav sig Emma, jag och Sofia till Tornby.
Shoppade lite kläder och två ljuslyktor till ballen.
Detta inspirerade mig till en balleförfest.
Fidde och Fla fick bli mina gäster.
Fidde började huttra redan vid nio, men det blev ingen ingång förrän närmare elva.
Då var vi nära på att somna i min soffa, så vi gjorde ett ryck och cyklade till HG.
Var en helt okej kväll.
Nära på att hamna på dansbandsturné med Drifters på hemvägen.
Jävligt nära var det. :)

 Fidde blundar


 Kvällssol

 Studenten

 The Gang (usch vilken dålig bild, men den enda som finns på trion)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0