Trevligt

Ja, det är väl det rätta ordet att använda om jag ska beskriva Valborg 2007.
Tidigare år har ord som hysteriskt, röj och galet använts.
Men, men, någon gång måste ju de lugna åren starta.

Var i Slaka först på dagen igår, och vaktade Ezter.
Sen gick jag med Ampi hem till stan, tog 1h och 45 min.
Pratade om Män som hatar kvinnor halva vägen, upptäckte att vi kommit ungefär lika långt.
Ska läsa den med kraft idag.

När jag kom hem var Tobbe och Challe redan på plats.
Grillade korv och garvade åt den rejäla uppslutningen.
Sen cyklade vi till en fest i Ryd, där T-Rez och Malin var.
Trevligt där oxå, kul när de spelade ett dryckesspel.

Ca 01.00 tog vi våra cyklar och begav oss hemåt.
Ampi blev "överfallen" i Ryd skogen, det var ganska roligt.
Några killar gick på bredd på cykelvägen, Tobbe cyklade nästan in i dem.
Då sa den ena, Jag har fan lust att nita den där killen.
Då sa jag. Då måste du hinna ikapp oss först, hihihi.
Problemet var att han då hann ikapp Ampi, och satte sig på hennes nya pakethållare som bara håller för 25 kg.
Ampi blev irriterad, främst för att han var ful och troligtvis aldrig hade sett dagsljus.

image55
Grillfest!

Kommentarer
Postat av: Ampi

den här bilden är underbar! Man riktigt känner vilken stämning det är, FEST!!!

2008-05-18 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0