Idol Disco

Tack Orup för att du stoppade Christoffers planer på för mycket falsettsång. Hyfsat uppträdande, hörde dock dåligt.

Amanda var cool som vanligt. Härligt att hon låter som Ika i rutan när hon pratar.

Andreas kan man lita på. Även en "hörselskadad" som mig hör. Tack!

Efter Andreas framträdande visade juryn upp sina rätta robotalias, eller var det bara hos mig robotrösterna hördes.

Mattias gjorde ett bra låtval! Svängigt men ganska förutsägbart.

Leopardtights, hmm. Daniel sjunger bra, men sluta veva så förbannat mycket med handen!

Discoklänningen är på! Jag tror mer och mer på Marie i finalen.

Clabbes expertkommentarer kändes lite skrämmande, skulle juryn resa sig och gå i protest?
Jag tyckte dock att det var roligt!  :)

Jag hörde dåligt, fyran får fixa till volymen något va?! (undantag Andreas)

Spännande nu att se vem som åker, tippar Andreas eller Mattias.

PS- Orup är fan het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0