24 h i Sthlm

Då sitter man åter här, i sin härliga lägenhet.
Haft ett kanondygn i Sthlm med Sofia, Ampi, Hanna såklart och MalPet.
Först lite shopping, jag hittade äntligen en svart liten väska.
Sen hem till Hanna och vila inför kvällens bravader.
MalPet gör entré ca 20.30, festligheterna börjar på allvar.
Sammanfattar kvällen i punktform:

  • Fylleutslag på Malin
  • En Bacardi för Sofia
  • Juck på Hannas ben
  • En ful Ampi (att kunna vara så ful är en konst)
  • Sovande människor i Tunnelbanan
  • Idoldeltagare här och där
  • Oklarheter kring hamburgarens oststorlek (gubben i grillen frågade om storlek på hamburgaren, jag missuppfattar dock det och tror att han menar vilken storlek jag vill ha på osten)

Idag har det typ bara vilats i väntan på att Haklar och KriLar skulle komma och hämta.
Hanna och jag har dock kört lite mixing vid våra datorer.
Häng med på party och In the summertime låter bra ihop.
Ungerns bidrag från 2005 (tror jag) passar bra ihop med Ronjas soundtrack.
Vi spelade helt enkelt en varsin låt på varsin dator.
Gloria med Carola funkade ihop med Voulez-vous, ABBA asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0