Idol, reprisen

Eftersom jag satt på en förfest i fredags när Idol sändes hörde jag inte så mycket av deltagarnas insatser.
Har sett avsnittet igen idag och har följande att säga:

Daniel är inte lika störig i upptempolåtar, då hans tix inte är lika irriterande.

Mattias är bra sångmässigt, men tråkig.

Gathania gjorde inte sitt bästa framträdande, men inte alls förtjänt av den hårda kritiken. Borde inte ha åkt ut.

Amanda var lika cool som vanligt. Lyfte en låt som jag annars tyckt varit lite platt.

Sam var bättre än tidigare, men lägg ner Tom Jones stuket.

Andreas kom bort sig, men vände det. Dansbandskung var inte så dålig jämförelse.

Marie dödade en av mina favoritlåtar det här året.

Christoffer gjorde ett smart val att välja en låt framförd av en kvinnlig artist. Ingen risk för Sikta mot stjärnorna då, istället en egen version som blev ganska bra faktiskt.

Evelina kom undan med att hon valde kvällen bästa låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0