Röjjig fredag - lugn lördag

Igår hade jag besök av mina lärarvänner Malin och Therese.
Vi var på en förfest i Ryd, i mitt gamla hus faktiskt.
Kollade Idol, hörde typ inget men uppfattade att Gathania åkte ut. :(
Ska lägga ett kik imorgon och se vem som var bäst.
Halv tolv åkte vi in till stan.
Jag gick en sväng till Sofia och Martin där Sofia, Malin och Emelie satt.
Därefter Platens.
Letade efter Malin och Therese i över en timme, hittade dem på dansgolvet.
Där hade de stått hela kvällen och jag hade tittat där hela tiden.
Skumt... :)
Lyckades sitta och prata med en nazist, vilket jag inte visste förrän han började vifta med armen och jag då såg hans speciella örn på linnet.
Fy fan, tänk hur många som sett och missförstått.
Trots det "lilla" missödet var det en riktigt lyckad kväll.
Lagom kul att gå upp och tvätta 11.00 idag...
Blev bättre efter att jag och Malin beställt pizza till frukost.
I övrigt har jag typ bara slappat idag, och ämnar göra det resten av kvällen.
Blir väl Svensson Svensson följt av Babben och co, därefter någon film.
Funderar på Shrek som jag aldrig sett innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0