Se upp för dårarna

När man är sjuk finns inte så mycket annat att göra än att kolla på film.
Idag såg jag Se upp för dårarna, i regi av Helena Bergström.
Asbra film!
Jag gillar svenska filmer, och den här var verkligen kanon.
Jag både skrattade och blev lite rörd emellanåt.
Rakel Wärmländer gör en superb insats.
Guldbagge till henne!
Se den här filmen!!!

image148

En rolig detalj är att jag kände igen mannen som spelade pappan i filmen och har nu snokat runt lite på nätet och fått fram svaret från var.
Han har bland annat varit programledare för Eurovision Song Contest, då det var i Turkiet.
Dessutom har han delat ut Turkiets poäng i ESC i början på 90-talet, tävlingar som jag har bandade och i princip kan utantill. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0