Uppdatering av Ampis hunkar

Här är några av de hunkar du glömde Ampi:

image133 
John Frusciante (den enda som ser så fräsch ut efter ett så hårt liv)

image134 
Luca Toni (orsaken till att jag tittade på fotbolls VM)


image135 
Heath Ledger (har helt ändrat uppfattning om honom, han är het)

image136 
Rob Thomas (jag är kanske lite påverkad av hans musik)

image137 
James Lafferty (jag vet att han är en spoling, men ändå)

image138 
Edward Norton (lite mystisk, men jag gillar't)

image139 
Ewan McGregor (efter Moulin Rouge var jag förälskad)

image140 
Matt Le Blanc (tätt mellan ögonen ska det va)

image141
Elvis (det måste varit så här Gud skapade Adam)

Det var det, inte så svårt eftersom jag har en Snyggo mapp på datorn.  ; )

Kommentarer
Postat av: ampi

Vi HAR JU GLÖMT DEN VIKTIGASTE!!! LÄGGER UPP HONOM NU...

2007-09-18 @ 18:16:56
URL: http://ampi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0