Bruce har AIDS, pytsan!

Idag har jag varit en sväng i Norrköping då Martin skulle tatuera sig.
Jag, Sofia och Maria hängde på för lite shopping.
Det var trevligt.
Jag handlade inte ett skit, jo förresten, Listerine och en rengöringslotion på Apoteket.
Har bara spanat i affärerna för att ta en rejäl tur i Linköping i veckan.
Som sagt, det var en trevlig dag tills hemresan.
Då kläckte puckoMaria följande kommentar:
- Bruce Springsteen har AIDS.
Vi försökte samtliga få henne att inse att hon blivit lurad, men flicksnärtan vägrade ge med sig.
Jag blev uppriktigt irriterad!
Men Maria du kan vara lugn, det går snart över.
Puss på dä!

Kommentarer
Postat av: ampi

2:a budordet:
"Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn."

2008-04-07 @ 15:52:56
URL: http://ampi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0