Kungen kommer till stan

För flera år sedan var han här sist vad jag minns.
Då upptäckte jag och Nuckan honom utanför det nyöppnade biblioteket.
Eller, kungen och drottningen var därinne, men vi stod utanför och såg honom.
Det var ca 1000 000 pensionärer som avslöjade dem.
De stod tryckta med näsorna mot rutorna utanför.
Kungen var där i syfte att inviga nya biblioteket.

Läste nyss i Corren att han på torsdag kommer på ett återbesök.
Läs själva här.

Typiskt att man jobbar hela dagen och missar detta. :(
Jag är aldrig ironisk.
Kom ihåg det! :)

Kommentarer
Postat av: Göran

Hej du sköna mekaniker, hur går det i arbetslivet;)
En fråga från till bloggmästaren, när man går in på min sida så laddar den ner allt...d.s från första inlägget, hur gör man för att den inte ska ladda upp så mycket, utan ex senaste månaden?
hänger du med?
/Göran

2008-04-16 @ 19:05:37
URL: http://schlageroskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0