Nytt balkonghandtag

Detta inlägg är främst riktat till Janet, som jag vet har oroat sig mycket gällande mitt balkonghandtag.
Hon var nämligen huvudvittne när det helt abrupt slutade fungera.
Jag var snabbt framme med min verktygslåda, men tydligen för sent.
Det som hände var att "pluppen" som hänger ihop med handtaget, som ska fällas ut om handtaget dras ner, helt enkelt inte längre ville följa med.
Jag har fått hålla dörren någorlunda stängd med ett rep, men det har dragit en del ändå.
Igår kom den första hantverkaren och kikade på dörren.
Han kunde snabbt konstatera att detta inte gick att laga, utan att ett nytt handtag var tvunget att installeras.
Detta gjorde de idag.
Jag var under tiden ute i solen med Erika och åt glass, så jag vet inte exakt hur arbetet gick till.
Dock blev jag glatt överaskad när jag såg det nya handtaget som blänker så fint.

Kommentarer
Postat av: janet

vad skönt att höra att det har ordnat upp sig för dej, verkligen !

2008-04-22 @ 17:06:03
URL: http://chanetten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0