Partyhelg!

Det blev det verkligen den här helgen, trots LHC:s förlust i fredags.
Efter matchen gick jag till Platens en sväng med Stig och Gunnar.
Mycket trevligt, trots att jag lyckades med en bragd jag aldrig kommer avslöja här.
Mina vita nya tygskor klarade sig hyfsat under kvällen, några små svarta fläckar bara.

I lördags var jag riktigt pigg.
Janet kom hit vid tre och då begav vi oss till Ikano.
Kollade runt lite och åt en mycket fejn mjukglass.
Därefter hem och fixa till oss för att sen gå vidare till MartSof.
Där blev det en rejäl röjjarskiva med Singstar och Buzz.
Tyvärr börjar jag tröttna något på Singstar, väntar på att något nytt och fräscht ska släppas.

Lite senare på kvällen entrade vi Harrys/BK.
Riktigt roligt var det!
Det bjöds bland annat på smygning, något som jag tycker är askul.
Eftersom Ampi, min vapendragare inte var med så fick Hanna snällt följa med mig på smygaräventyr.
Stig var ett av våra offer.

Det blev som sagt en mycket lyckad kväll, och vi har redan börjat spåna på nästa stora fest.
Då ska vi bland annat fylla ett badkar med räksallad och plaska hela kvällen lång.
Absolut inte en idé fick klockan 03.30 på Ågatan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smygning utan mig! Det var fan det fräckaste! Låt gå för den här gången... Såg ni något snaskigt/roligt?

2008-04-20 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0