H-borg imorn!

Imorgon åker jag, Stickan, Gunnar och kanske Sofia till Helsinborg för att hälsa på TobbChall.
Det ska bli himla kul tycker jag!
Ska även försöka hinna med ett besök till Köpenhamn, där jag inte har varit sen jag var typ 12 år.
När jag tänker efter har jag nog inte varit utomlands sen jag och Ampi var i Marmaris 2005.
Det är för dåligt!
Har som mål att börja resa lite mer nu när jag har en fast inkomst ett tag framöver.
Det är för bra att vara lärare när man tänker på alla lov som kommer med yrket. :)

Idag är jag ledig, jobbade bara två dagar den här veckan.
Var uppe med tuppen ändå för att tvätta.
Har sysselsatt mig med att läsa Isprinsessan på morgonen.
Den är helt okej, börjar komma igång på allvar nu.

Ska ev ta en promenad senare, samt prova på Rockband hos Sofia och Martin.
Tränade med lite Guitar Hero igår, det gick bra.
Ska bli himla kul att prova på trummorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0