Jag har lagt ett arbet...

....från 07.45 till 16.45.
Det är jag inte van vid direkt.
Extra slitsamt då det var första dagen som barnen gick.
Klassen verkar dock jättebra, så utbränd blir jag nog inte. :)
De så kallade förtroendetimmarna som ingår i min tjänst kommer jag nog inte ha några som helst problem med att arbeta upp den första tiden.
Det finns hur mycket som helst att göra.
Ska äta nåt nu, sen blir det nog till att arbeta en timme till.
Hinner väl med nån timme framför TV:n innan det är dags att sova.
Vilket socialt liv jag kommer ha.
Iofs jobbar jag ju med människor hela dagarna, men jag syftar främst på mina vänner som jag typ kommer hinna se....ingenting.

Kommentarer
Postat av: ampi

Vad är förtroendetimmar? Är det "hemjobb"? Kul att nya jobbet går bra! :-)

2008-08-18 @ 18:31:50
URL: http://ampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0