Viggeby

Det blev inget Slejk idag.
Istället packade jag och Sofia bubblan full med solstolar och kylväska, och begav oss till Viggeby.
Det blev årets premiärdopp i sjön.
Det har bara badats i pool och vattenspridare tidigare.
Vattnet var till en början snorkallt, men efter ett tag kunde jag doppa mig.
Gjorde ett fint kärringdopp med vattenbaddande på armar.
Har börjar läsa Camilla Läckbergs Isprinsessan.
Den är bra, dock resulterade läsningen i en kraftfull nackvärk.
Aj, aj.

Glömde berätta att Ampi slängde i min pocket Mig äger ingen, i poolen två gånger igår.
Bara för att jag sa att hon var flintskallig.


Det ser väl vem som helst att hon är :)

Kommentarer
Postat av: janet

det här var det roligaste jag sett tror ja!!!!

2008-08-03 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0