Adventsmarknad i Gamla Linköping

Tog det rejält lugnt igår.
Kollade på Dansbandskampen samt internetade.
Idag var jag därför utvilad och begav mig tillsammans med Clink till Gamla Linköping på adventsmarknad.
Där var även övriga 130 000 av Linköpings befolkning.
Vi kollade inte bara de olika stånden, utan kikade på vad Gamla Linköping hade att erbjuda.
Det blev bland annat Polismuseet och en utställning på Chokladboden.
Vi inhandlade främst godis, och ja, Clink hittade sina brända mandlar.
Jag köpte julklappar till den manliga delen av dem jag ska handla julklappar till.
Kommer inte avslöja vad här, med risk för att någon av dem läser detta.
Nu ska jag tända det andra ljuset och glo på någon film.
God andra advent!

Kommentarer
Postat av: tomten

vilken tur att hon hittade sina älskade brända mandlar, julen är räddad!

2008-12-08 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0