Förlåt

Jag glömde visst att förklara förra rubriken, teasern.

Utlandsresan gick till Danmark, närmare bestämt till Köpenhamn. Vi gick i affärer och besökte julmarknaden på Tivoli. Det var riktigt maffigt, sjukt många lampor.

När vi på söndagen begav oss hem från H-borg passade Stickan på att backa vid ett rödljus, och då blev det en krock. Ingen kom till skada, det blev bara en liten skråma på den andra bilen. Dock en trist utgift så här till jul.

I tisdags morse vaknade jag 06.23 av ett störande ljud. Det lät som julstjärnan slog mot fönstret, vilket den inte gjorde. Förstod vid lunch när jag läste correns hemsida att jag vaknat av jordskalvet som skakade Skåne. Var tydligen flera östgötar som känt av det. Jag är ruskigt lättväckt, så ett jordskalv är inget jag missar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0