Även Kungsängen kommer vara representerat

Förlåt Janet att jag glömde dig.
Var det Sofia som skulle joina dig?
Hon är väl oxå från Kungsängen va?
Annars lägger jag till ytterligare ett geografiskt område inför lördagen.

Till alla er andra så kommer förrutom de jag nämnde i tidigare inlägg även min vän Janet deltaga på lördag, tillsammans med hennes bästis.
Det blir fortfarande schlager, samt ett besök på Harrys därefter. :)


Ursäkta min svenska, läst inlägget några gånger nu och det är något som inte stämmer.

Orkar dock inte korrigera felet, men den språliga melodin låter riktigt kass.


Kommentarer
Postat av: janet

nu känner jag mej mer till gott mod.
Tack för det !

2008-02-26 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0