Bokrea

Idag efter jobbet cyklade jag vidare till Tornby för att besöka bokrean.
Är lite halvimponerad bara.
Jag är ju ett pocketfan, och de skönlitterära böckerna/deckarna som reades ut var inga nyheter för mig.
Hade flera av dem sen länge, fast då på pocket.
Några inköp gjorde jag dock.
Bland annat 1001 filmer du måste se innan du dör.
Ska lägga mig i soffan och bläddra igenom den nu.
Älskar såna typer av böcker, hittar så mycket nytt varje gång man läser dem.
Ska ikväll försöka läsa ut Arn- Riket vid vägens slut som jag hållt på med i snart två månader.
Har bestämt mig för att läsa ut alla böcker jag påbörjar.
Vissa tar lite längre än andra, undrar varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0