Britney, ta dig i kragen!

Nu börjar jag bli riktigt orolig för miss Spears.
Är ryktena sanna om att ytterligare tillökning väntas?
I såna fall, hur bra passar det med tanke på årets tidigare händelser med psykbryt osv.?
Jag är ett troget Britneyfan med undantag för hennes första år i karriären då jag främst såg henne som ett skämt.
Vad är hon i såna fall idag?
Det första året skötte hon ju faktiskt galant.
Dock överger jag henne inte, en idol ska man stötta i vått och torrt, men en aning orolig blir man ju med all rätt.


image191image192

Bilder säger mer än tusen ord

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker så synd om henne =(

2008-02-28 @ 14:18:13
URL: http://hallonochjordgubbar.blogg.se
Postat av: janet

jag är också så himmla bekymrad !!
det värsta är att jag verkligen tror att hon kommer att dö på ett eller annat sätt under 2008..

2008-02-28 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0