Driftigt sportlov

Den här veckan är det sportlov i Linkan.
Det betyder att jag inte har allt för mycket att göra jobbmässigt.
Började lovet med en solig promenad till universitetet.
Challe följde med som sällskap.
Vi passade även på att kika runt lite i Gamla Linköping.
Där hände det inget spännande, helt folktomt.
På universitetet lämnade jag in sista papperet till min handledare, samt registrerade mig på den här terminen för att kunna få in de sista poängen.
Det var förhoppningsvis mitt sista besök på universitetet som student.

Imorgon ska jag storstäda lägenheten och ev. lägga ett besök på stan för att köpa en ny träningsoverall.
Det är dags för Beach-08, tänkte fräscha till mitt yttre med lite promenader.
I vår ska motion ligga på schemat, det får inte sluta som tidigare år med Bitch-08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0