Lördagen, sammanfattning

06.30 pep väckarklockan, och jag steg upp.
07.30 kom Hanna och hämtade mig, därefter hämtade vi upp en full Ludde.
Vidare mot Martin och Sofias mansion.
Sofia var oxå full.
Ganska exakt 10.00 var vi framme i Sthlms centrum, och shoppingen kunde börja.
Ganska snabbt övergav killarna oss, de var mer intresserade av musikaffärer på Söder.
Jag, Sofia och Hanna shoppade på bra.
Sofia var nog bäst som mycket snart behövde ha bärhjälp av oss andra.
Jag köpte en tröja, en skjorta, en klänning och ett halsband.
Efter fyra mötte vi upp grabbarna som hade inhandlat ett varsitt instrument, bas och cymbal.
Lagom till våran hemfärd började det snöa, så det blev en snigelfärd hem till en början.
Hanna skötte sig kanonbra som chaufför.

Väl hemma hann jag typ krafsa bort de värst klädhögarna innan Ampi, Clink och Linn kom.
Sofia hängde med mig direkt hem.
Vi fick leta sladd innan vi kunde starta Singstaraftonen.
Hanna kom oxå efter en kort sväng hemma.
Roligt som fan var det!
Halv tolv åkte vi in till stan med en mycket snäll taxichaufför som jag till en början var arg på.
Harrys stod för underhållningen.
Dagens enda klagomål var att det blev lite för lite dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0