NyttoFredag

Idag 09.00 begav jag mig till Slaka för att fixa till de sista kompletteringarna på exjobbet.
Det tog längre tid än jag hade beräknat.
Fick till slut ordning på det mesta, hoppas jag.
Skrev ut det och tog bussen till universitetet där det lämnades in.
Väntar med spänning på det efterlängtade G:et, då skiten äntligen är över.
Nu, strax efter 17.00 är jag i alla fall hemma.
Skönt!
Imorgon blir det nog fortsatt nytta på schemat då jag har tvättning samt storstädning inplanerat.
Har redan hunnit springa ner med kassar innehållande diverse kartonger och tidningar.
Mijlönisse vill jag inte kalla mig själv, men finns möjlighet till källsortering får man dra sitt strå till stacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0