Schlagerhelg

Idag kommer Dalmasarna!
Emma och Evelina ska göra Tornby en sväng på dagen, jag tror jag joinar dem lite efter ett par h.
Känner jag de där två rätt kan det nog bli en ganskA rejäl sväng på Tornby.
Jag ska nog gå på taveljakt, min vägg ovanför soffan är löjligt tom.
Några kläder ska inte inhandlas idag då vi ska göra stan imorgon.

Ikväll blir det Så ska det låta/Let's dance samt ev. lite Singstar.
Kanske kan bli någon film också.
Gäller att vi är utvilade inför morgondagen då det blir mycket på schemat.

Först blir det som sagt stan med shopping.
Därefter hem hit och laga lite mat.
Sen tror jag väl att vi korkar upp, greppar mickarna och sjunger upp inför deltävling fyra.
Harrys får nog räkna med ett besök av schlagerpinglorna senare under kvällen.
Det här blir nog riktigt najs!

image193
Emma, Evelina och jag på hästen (SOF 2005)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0