Shoppingdag med Challe

När man är singel på Alla fjärtars dag (citat Ampi) finns bara en sak att göra:
SHOPPA!!!
Mötte upp Challe strax efter 11.00, sen minns jag inte så mycket mer.
Kom iaf hem med mina måsten för dagen.
Ansiktskräm, foundation, linsvätska.

Sen kom jag även hem med följande:
* En bok om 100 städer.
* Badrumsmatta från Hemtex.
* Två tröjor från Gina.
* En skjorta från Vero Moda.
* En klänning från Åhléns.
* En väska från Åhléns.
* Halsband och armband från Indiska.
* Galgar från Clas Ohlson

Har säkert glömt något.
Hittade även ett kvitto från Ghingis, så jag antar att vi lunchade där.
Som ni säkert märker tappade jag kontrollen något, men jag har en känsla av att det var en trevlig dag.
Tack ChalleBalle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0