Städat

Då har jag äntligen blivit klar med dagens mission, storstädning av lägenheten.
Det luktar väldigt gott, samt att det glänser på sina håll.
Dock höll det på att sluta mindre bra.
När vardagsrummet var klart tog jag mig an badrummet.
Vad händer då?
Jo, en propp går.
Dammsugaren slutar fungera, samt lampan inne på toan.
Hallen, badrummet och köket såg ut som Hej kom och hjälp mig.
Några proppar att byta ut hittade jag heller inte.
Ringde Stångåstaden och fick göra en felanmälan.
Pratade sen med Nuckan lite om mitt problem över MSN.
Det visade sig att hon hade ett likadant proppskåp och att problemet var ur världen genom att bara dra i en spak.
Nu är jag proppskåpsexpert.
Ringde och tog tillbaka min felanmälan.
Kunde därefter fortsätta städningen.
Har jävligt ont i ryggen i nuläget.
All respekt åt städare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0