Fika hos TobbChall

Ikväll var jag hos Tobbe och Challe på en fika.
Anledningen till denna tillställning var främst att Arw flyttar till Trondheim imorgon.
Jag medtog muffins som jag bakat under eftermiddagen.
Till det drack vi Challes goda Champagnete och åt även en smaskig kladdkaka.
Kändes tråkigt att säga hejdå till Arw.
Grattis till Fla som nu får fint sällskap i Norge.

Dock räknar jag inte med ett långt farväl då vi redan börjat snacka om ett Norgebesök.
Ska ev. köpa en ny bräda efter sportlovet då reorna drar igång.
Var vore inte en bättre plats att inviga den på än de norska fjällen, eller kanske Åre som inte ligger långt bort.
Var ruskigt länge sen jag åkte snowboard nu.
Sugen blir jag!

Arw, vi hörs gör vi, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0