Spelkväll

Ikväll var det Spelkväll hos mig.
Deltog utöver mig själv gjorde Nuckan, Lollo, Fidde, Tobbe och Challe.
Vi började med Melodifestivalspelet.
Lagen blev jag, Tobbe och Challe mot de övriga tre.
Glitter mot Glamour.
Till en början gick det som smort, ända tills vi fick ta upp ett kort som meddelade oss om ett byte av spelpjäsernas positioner.
Att knappa igen det försprånget var inte helt lätt, men vi lyckades näst intill.
Lag Glamour vann med en fråga över oss.
De fick lyfta den åtråvärda pokalen och välja vinnarmelodi.
Det blev ett gemensamt sjung av Satellit.

Därefter spelade vi mitt nöjesTP.
Jag och Challe mot Lollo och Fidde, samt Nuckan och Tobbe.
Nuckan och Tobbe vann en storseger.
Jag säger bara Rubiks kub 1974.

Här nedan kommer några bilder från kvällen som var mycket lyckad.

 Lollo med pokalen.

 Grabbsen och Nuckan

 Challe var fokuserad på sin uppgift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0