Veckan rusar förbi

Då var det snart helg igen då.
Härligt!
Idag var jag ledig, hade tänkt plugga, men så blev inte fallet.
I alla fall inte så mycket som var planerat.
Har istället ägnat dagen åt Friday Night Lights.
Nu finns det inga mer avsnitt.
Sorgligt!

Hade tänkt ta en tur till universitetet idag för att låna några böcker.
Så blev som sagt inte fallet.
Har dock letat upp en hel del litteratur via nätet som jag ska lägga ett lån av imorgon efter jobbet.
På söndag ska jag göra klart de sista kompletteringarna.
Nästa vecka kommer det nämligen bli lite tight om tid då jag har jobb varenda dag.

Lördag kan jag ganska direkt stryka från plugg då det är exöl hos Arw imorgon, vilket troligen leder till en viss slitenhet lördag förmiddag.
Jag ska dessutom hinna med en lunch med mamma samt tvätta.
Lördagkväll blir det till att slappa framför TV:n.
Har en hel drös med filmer som jag inte sett än.

Kommentarer
Postat av: The real karrow haha

Här kommer min efterlängtade kommentar som jag vet att du har väntat på ;) Hoppas att allt är bra med dig och att du får en lyckad helg! Kram Karro

2008-01-25 @ 09:30:13
URL: http://karrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0