GanskA så najs helg!

Helgen har till större delen spenderats i Slaka, vid Anderssons pool.
Deltagare har varit jag, Ampi, Sofia, Clink, Erika, Linn, Emelie och Per.
Färg har jag fått så det räcker och blir över.
Blev lite röd idag faktiskt.
Kanske ska börja nyttja solskyddsfaktor framöver.

Igår efter stekardagen tog vi oss in till stan för att festa till det med Janet och co.
Det blev förfest i Bergmans nya "lilla" lägenhet.
Därefter blidde det Harrys.
Utgången var ok, men inte mer än så.

Var lite sliten idag när jag vaknade.
Clink och Ampi kom och hämtade mig 10.30.
Blev piggare så fort jag badat lite.
Helt klart den bästa medicinen mot baksmälla.

Läste att morgondagen också kommer vara solig, så det kanske blir ett badbesök då med.


Midsommar 2005, då var det oxå stekigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0