Måndagen

Det blev inget sol och bad igår.
Istället åkte jag med mamma till Maxi och storhandlade.
Kylen är full, typ frysen oxå.
Skönt när det finns grejjer hemma.

På kvällen spelade jag, Nuckan och Erik minigolf i Valla.
Jag vann!!!!!
Fick 55, vilket är ett av mina bättre resultat.
Jag är ingen expert när det gäller minigolf, vilket Erik och Nuckan heller inte var.

Därefter cyklade vi in till stan för att möta Affe, aka Fla, aka Fluffy, aka Sk8.
Eftersom klockan tickat iväg fick vi sätta oss på 55:an.
Det var trevligt.
Planerade in en utgång på onsdag.
Sägs ju att Platens ska vara grymt på onsdagar med halva priset i baren.
Hör av er om ni vill joina.

Nu ska jag käka frulle för att sen bege mig ut till Slejk.
Idag ska ryggen stekas.
Hepp!


Här har ni honom, Fluffy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0